Senare... på kvällen.

Hemma från jobbet nu!
Det har gått förvånandsvärt bra.
Thank god för det.

Jag tror faktiskt att jag är en grym försäljare.
Andra dagen i Nacka forum som är grymt stort - och redan så får jag folk som ska köpa ett klockbatteri att lämna butiken med ett Nintendo Wii. Bra jobbat Cristian.
Suktar efter Nokia 5800 men förbjuder mig själv då jag byter mobil för ofta.
Har precis köpt en ny liksom.

Nu:

Myspys
Middag
Ett varmt bad
och
Isglass.

...Och så bjuder jag självklart på den obligatoriska trött-efter-jobbet-bilden.




Cheers!


Kommentarer
Postat av: Erica

Du är duktig du Cristian! Stolt ska du vara! :) Tentan var svår...hoppas jag klara den! Vägra omtenta!! I like your friss ;) Kram

2009-02-27 @ 20:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Hit me!

Trackback
RSS 2.0