Välkomnar mig själv in till blogg.se

Ny dag, nytt väder (eh, eller inte?) - ny blogg.
Inatt så utvandrade jag från "wordpress" bloggen in hit.

Varför jag valde att göra det? Tja, en massa olika anledningar. Wordpress är inget dåligt ställe.
Tvärtom - det är snyggt, fint, avancerat, utbyggt. Däremot känner jag att jag inte får ut så mycket av det.
Jag ville helt enkelt ha något simpelt. Något "vanligt". Nu inväntar jag bara hatbreven från wordpress's sida.
Lär vakna till ett "Whyyyy? Why did you leeeeave us" imogron bitti. Haha!

Så nu är man iallafall blogg.se:isk medborgare. Najs!
Varför jag skriver det här inlägget halv två på morgonen kan nog ingen svara.
Dessutom så ska jag på en provarbetsdag imorgon inför ett eventuellt nytt jobb. Läbbigt.
Kanske är de små kräken (fjärilarna) i magen som håller mig vaken.

I bakgrunden rullar "Ryan Dan's - Like the sun" i hörlurarna. Ultraskönt.
Tänkte strax krypa ner under täcket och läsa lite i "Låt den rätte komma in" innan sömnen tar tag i en, viftar med en lite och sedan dra med en ner i mörkret.

Avslutar med att helt enkelt välkomna mig själv hit och klappa mig snällt på huvudet.
Resten får ni sköta :-)

Cheers och godnatt!

/Cristian


Kommentarer
Postat av: Agilitydream

Välkommen till Blogg.se - din nya blogg ser jättefin ut. Vi hörs mannen.

2009-02-21 @ 00:00:16
URL: http://agilitydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Hit me!

Trackback
RSS 2.0