"Fake-sommar-drömmande".




Är det bara jag som saknar sommaren ruggigt mycket just nu?
Jag får nog erkänna mig besegrad och ta tillbaka mitt "jag-älskar-snön" inlägg från häromdan.
Så jäkla ansträngande, så jäkla kallt, så jäkla jobbigt.

Jag vill springa på stranden a'la-baywatch mot okänt som mina ögon fake-sexigt kisar mot
och vifta frenetiskt på huvudet så att håret fladdrar i vinden.
Fjollvarning? Oh yes.

Eller, helt enkelt ligga på gräsmattan i Stockholms skärgård
och med någon man tycker riktigt mycket om och bara vara liksom.

Damn.

(Bilderna är tagna på Ibiza sommaren 2008)





Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Haha du är så söt , bello :)

2009-02-25 @ 00:05:56
URL: http://tobieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Hit me!

Trackback
RSS 2.0