En trött gnu.


Shit, jävlar, herregud... - jag är så jävla trött.

Kom precis hem från provjobbardagen ute i Nacka Forum.
Jag tycker att jag klarade mig grymt bra faktiskt. -
Fick en tant som skulle handla billiga, dåliga hörlurar att till slut köpa en feting mp3. Haha. Manipulativ? Yes please

Loggade bara snabbt in på min gamla blogg jag övergav igår natt. Konstigt att jag har emmigrerat hit men att man ändå hade femtioelva nya läsare där. Haha.

Lyssnar på Seal - Kiss From A Rose och minns de gamla goda tiderna då man zappade runt på MTV och hörselskadades av Aqua, Mr President och Spice Girls. Den är fin - roskyss-låten alltså.

Vill ta en powernap - men ändå kunna somna hyfsat tidigt ikväll - dilemma is a bitch.
Nu ska jag och meredith grina lite för att Derek inte vet han han vill - ja, jag syftar på Grå's Anatomy.

Cheers! ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Hit me!

Trackback
RSS 2.0